Pomimo tego, że stereotypowe postrzeganie FM jako prostej obsługi technicznej lub sprzątania nadal jest bardzo powszechne, coraz więcej odbiorców usług FM zdaje sobie sprawę, że FM to dużo więcej niż tylko zarządzanie obiektami i utrzymanie infrastruktury. Nowoczesne podejście do FM traktuje je jako strategiczne narzędzie, które może znacząco przyczynić się do osiągania celów biznesowych.
Zebraliśmy w jednym miejscu wszystkie nasze dotychczasowe raporty. A krótką wersję ostatniego możesz obejrzeć w tym artykule.
Szukasz kompleksowego i aktualnego źródła informacji o polskim rynku usług FM? Dobrze trafiłeś, czytaj dalej.
O tym, że usługi Facility Management powinny być ściśle powiązane ze strategią odbiorcy tych usług, pisaliśmy już pewien czas temu – patrz artykuł Strategia w FMie. Im lepiej dostawca usług FM będzie znał potrzeby swojego klienta...
Cieszymy się, że możemy ogłosić wyjątkową ofertę. Wraz z nadchodzącą edycją Raportu o polskim rynku usług FM za rok 2022, oferujemy atrakcyjną zniżkę na Raport za rok 2021!
Ostatni raport o stanie usług FM w Polsce to ogromna liczba informacji o wybranych do badania 76 firmach – dostawcach usług FM.
Ale jak wykorzystać dane z raportu do benchmarkingu?