- +48 606 189 233
- biuro@menpresa.pl
- Pon. - Sob. 9:00 - 19:00

Przetargi i konkursy ofert
Jak opisać zakres i jakość oczekiwanych usług Facility Management? Jak mieć pewność, że oferty są naprawdę porównywalne? Jakich kryteriów użyć i jakie nadać im wagi, aby wybrać najlepszego dostawcę usług FM?
Na takie i inne pytania pomagamy odpowiedzieć przeprowadzając razem z naszymi klientami pełny proces przetargowy. W zależności od potrzeb może on być jedno- lub dwuetapowy. Niekiedy zaczynamy od wstępnego wyboru oferentów, ustalając wspólnie metodykę ograniczenia liczby oferentów do tzw. krótkiej listy. W drugim etapie redagujemy wspólnie zapytania ofertowe wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Analizujemy oferty dostosowując kryteria oceny do oczekiwań. Dążymy do zobiektywizowania wszystkich elementów wpływających na wybór optymalnego dostawcy usług FM.
— Czujesz się zagubiony?
Potrzebujesz porady?
Pomożemy. Wspólnie zdefiniujemy problem i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zobacz naszą aktywność na mediach społecznościowych.
Tam również jesteśmy.


